Propracované webové stránky
Design
Když jsme menší živnostník a chceme mít vlastní web, abychom se mohli dobře prezentovat na veřejnosti, tak pravděpodobně do něj nebudeme investovat velké peníze. Naštěstí jsou tu stránky jako Webnode, kde si stačí vybrat z přednastavených šablon či si nějakou zakoupit a potom už si zvesela tvoříme, protože tu není žádné programování, ale tvoření v jednotlivých intuitivních krocích do šablony. Když však budete chtít stránky pro velkou firmu, tak to chce vlastní originální řešení a u něj se řeší webdesign.
Není to totiž jenom o tom, že uděláme vzhledově krásnou stránku. Musí být totiž zároveň přehledná a funkční, aby se na ní dalo snadno pohybovat. Grafiku je dobré svěřit profesionálovi, který má cit a zkušenosti. Před nahozením nových stránek veřejně je dejte klidně projít známým, protože je dobré mít zpětnou vazbu od někoho cizího, abyste věděli, jak jsou přehledné a jestli by se dalo něco zlepšit.
Nízká návštěvnost
I když si dáme se stránkami opravdu záležet, sepíšeme výstižné texty, přidáme obrázky přímo z firmy a zaměříme se i na další věci, tak návštěvnost přesto nemusí být nijak snadná. Nemusíme se tím nějak trápit, protože se to dá řešit přes SEO audit, který nám řekne, proč nás tolik webové vyhledávače nedoporučují.
Cena se pohybuje od několika tisíc více, přičemž konkrétní částka je individuální dle Vašeho webu. Dále je přínosné zaplatit si analýzu klíčových slov, abychom věděli, co lidé zadávají do vyhledávače, když hledají služby týkající se naší činnosti. Ty můžeme na svém webu využít a vyhledávače nás tak hned začnou více řadit na přední příčky. Můžeme je zakomponovat kromě samotného webu také do blogu a podobně, takže psaním článkům se posuneme ještě o krok dále. Jestli na ně sami nemáte čas, tak tuto práci můžete svěřit firmě a ta za určitou částku začne s tvorbou.